לוגו פורום מיכל סלה

'מלגת מיכל סלה' היא מלגת מחקר לסטודנטיות וסטודנטים, חוקרות וחוקרים בביה"ס לעבודה סוציאלית ולרווחה חברתית ע"ש פאול ברוואלד, באוניברסיטה העברית בירושלים.

המלגה מוענקת על ידי האוניברסיטה העברית וחברת משב מחקר יישומי, לזכרה של מיכל סלה ז"ל, בוגרת מצטיינת לתואר שני בביה"ס לעו"ס באוניברסיטה העברית.

מיכל הייתה אישה אהובה ומאירה, רגישה וקשובה, מלאה בנתינה ובעוצמות פנימיות, אשר נרצחה באכזריות בביתה ב – 3 לאוקטובר 2019.
הנאשם ברצח הוא האיש אשר לו הייתה נשואה, אבי בתם התינוקת.

מיכל באישיותה ובנדיבות לבה, יצרה שפה בעולם, שפה של נתינה.
עמותת 'פורום מיכל סלה', שהוקמה מתוך כאב הפרידה ממיכל, ומתוך חיבור למסר הנתינה ואהבת החיים שהיא הותירה אחריה – יצרה בשנה החולפת מאז הקמתה, שיח ושפה חדשים בישראל. שיח של פתרונות, חדשנות, יצירתיות ועוצמה במסע לשחרור נשים בארץ ובעולם מכבלי האלימות במשפחה.

ב- 25/05/21, התקיים טקס המצטיינים של בית הספר לעבודה סוציאלית בו למדה מיכל, בטקס צויינה גם הצטיינותה של מיכל בתואר השני, תואר שאותו השלימה אך ימים ספורים לפני הרצח.
זו השנה הראשונה בה הוענקה בטקס 'מלגת מיכל סלה'.

"הנוכחות במעמד המרגש אמש הייתה ספוגה במסר של צמיחה, עשייה והפיכת החושך לאור. מעורר השראה לראות כיצד מתוך הקושי הגדול צמחו וצומחים כל הזמן זרעים של תקווה…."
דבריה של הילה רונן-דבי, מנהלת המחקר האיכותני במשב, אשר העניקה את 'מלגת מיכל סלה' לסוזי שרביט, סטודנטית לתואר שני בעבודה סוציאלית במסלול המחקרי.
התזה של סוזי תעסוק בהתמודדויות של נשות הלומי קרב, נושא כל כך חשוב ולא מספיק מטופל.

מאז שנוסדה המלגה הוענקה במסגרתה תמיכה לשני מחקרים חשובים נוספים, מחקרה של הסטודנטית גל מלמוד, בהנחיית ד"ר אוסנת זמיר בנושא: 'התעללות בילדות ויחסים זוגיים בבגרות. האם בכוחה של חמלה עצמית לסייע?'
ומחקרה של הסטודנטית לירון כהן, בהנחיית ד"ר אוהד גילבר, בנושא: 'התפקיד המתווך של וויסות רגשי בקשר בין מצוקה פוסט-טראומטית לבין תדירות האלימות הזוגית של גברים שהופנו או פנו לטיפול במרכזים לטיפול ומניעת אלימות במשפחה'.

מוזמנות ומוזמנים להיכנס לאתר 'פורום מיכל סלה' ולקחת חלק בפעילות מצילת חיים.

 

nhchal 2

 

IMG-20210525-WA0006

IMG-20210525-WA0008

yoli

ארגונים ומוסדות המעוניינים לפעול למען העלאת מודעות ולתלות את מדבקת – 'את יודעת כי את שמש' –  במרחביהם הציבוריים, מוזמנים לפנות אלינו
במייל: liritg@mashav-research.com.

 

Start typing and press Enter to search

דילוג לתוכן